Tähän asti (nukkekodin kylppäriä, keittiötä ja makuuhuonetta rempatessa) olin ruinannut puolisoltani apua tapetoinnissa. Hän on minua tarkempi, mulla kun on suuria vaikeuksia edes leikata saksilla suoraan... Pohjakerrokseen tulevaan lastenhuoneeseen laitoin tapetit ja lattian kuitenkin ihan itse (vau), olipa tosiaan hermoja raastavaa puuhaa. Ihan kohdalleen eivät ruudut menneet, kun valmiiksi printattu tapetti loppui kesken ja lisämateriaalin printtaus ei tietenkään sujunut ilman mittavia ongelmia.

724419.jpg

Olen nyt kuitenkin koonnut huoneeseen jonkun verran sinne tulevaa tavaraa. Jos irtaimisto veisi huomion pois vinksallaan olevista tapeteista =P Verhot vielä puuttuvat, ja nallekuvia keräilen seinille varmaan lisää.

724425.jpg

Vihreästä tuolista olen erittäin ylpeä - se oli kovin huonossa kunnossa oltuaan vuosia kovassa lelukäytössä. Sen pohjassa oli jälkiä omituisista yrityksistä kiinnittää puuttuva jalka purkalla (!!) ja selkänojakin oli melkein irti. Grillitikun pätkä, liimaa ja uusi maalipinta, ja tuoliparka on taas loistossaan. =)

Sänky on kai jotain Lidlin mallistoa, maalasin siihen muutaman koristekukkasen. Tilkkutäkki on hyvän ystäväni tekemä. Ikkunan alla oleva pieni pöytä ja sen kipposet ovat muisto eräältä messureissulta, jotain sorvia esittelevä ystävällinen setä teki ne minulle pyynnöstä.