Nukkis-blogissa sekä Violalla oli haaste minulle(kin)...

Säännöt:

1. Laita viisi linkkiä viiteen aikaisempaan blogipostaukseesi. Niiden tulee liittyä näihin viiteen teemaan alla:

PERHE: Vaikkapa tämä ja tämä, eli juttusia, joita tein pikkusiskoilleni.  

YSTÄVYYS: Lundbyyn makuuhuoneen seinällä oleva taulu muistuttaa hyvästä ystävästäni, joka minulle tuon taulun teki.

RAKKAUS: Vaikkapa tämä postaus sen alareunassa olevan kuvan vuoksi -  mun rakkaat kissi-missini <3

MINÄ ITSE: Jos vastauksia kyselyrimpsuihin ei lasketa, niin tässä postauksessa tapojeni vastaisesti vuodatin hiukan sen hetkistä elämäntilannettani (tätänykyään ihan hyvin menee...)

MITÄ TAHANSA: Vaikkapa jotain nukkekoteilun ulkopuolelta, eli yritys ilmaista itseäni sarjakuvan keinoin. 

2. Haasta viisi muuta bloggaajaa tekemään saman. Yritä löytää ainakin kaksi uudempaa tuttavuutta, joihin voit näin tutustua paremmin.

3. Lue postaukset, ja jätä halutessasi kommentteja

Minä haastan Lauran, Lissun, Lotan, Mimmikatin sekä Tiian.