Eräs hyvä ystäväni, nukkekotiharrastaja hänkin, oli aikoinaan lahjoittanut mulle tämän sohvakaluston - hänen nukkekotiinsa liian pieni, mun Lundbyyni mittoihin juuri sopiva.

1578588.jpg

Otin vapauden verhoilla kaluston uudelleen, ja samalla innolla sitten sisustin enemmänkin Lundbyyn alakerran olohuonetta. Kyhäämäni kirjahylly pääsi paikalleen.

1578595.jpg

Matto on myös saman ystävän käsialaa. Käsityökoppanen on sama, kuin tässä postauksessa. Pöydällä oleva Monopoly-laatikko on nettiprinttejä (oli mulla siihen pelilautakin, mutta olen sen onnistunut hukkaamaan johonkin nukkekotisälävuoreni uumeniin), sipsit ovat kuivattuja paprikan siemeniä, kulho on nappi. Kirjahyllyssä olevat simpukat ovat ihan oikeita, joskus toistakymmentä (!!) vuotta sitten, ihan pikkulikkana siis, olen ne jostain etelänmatkalta keräillyt matkamuistoksi. Ylimmän hyllyn koriste-esineet ovat jännän mallisia askarteluhelmiä. Kukkaruukut viinipullon korkki-korkin palasia, kasvit silkkikukkien osia.