Tämä taas on Lotalta napattu.

10 vuotta sitten, 1997, 17v.

- riehaannuin nukkekoteilusta, kiitos lukioystäväni

- kävin yhden ainoan vuoden pianotunneilla

- olin kunnan kesätyöläisenä nyppimässä nurmikkoa huimalla palkalla (25mk/tunti + 5mk päivässä "polkupyöräkorvausta")

5 vuotta sitten, 2002, 22v.

- muutin ensimmäistä kertaa yksin asumaan

- aloitin opiskelut, jotka vasta viime kesänä sain päätökseen

- olin pohjalla, todella pohjalla


3 vuotta sitten, 2004, 24v.

- kävin läpi melkoisia ammatti-identiteettikriisejä

- opiskelin purjelentoa (joskin vain avustajana)

- riehaannuin Warhammer-figujen maalaamisesta (mineilyä sekin)


1 vuosi sitten, 2006, 26v.

- muutin ensimmäistä kertaa pois kotiseudultani

- aloitin Lundbyyn remontin

- tuskailin opinnäytetyöni aloittamisen kanssa


Tähän asti tänä vuonna

- olen väkertänyt melkoisesti nukkekotieni kimpussa

- olen opetellut (osittain uudelleen) virkkaamaan

- olen viimein valmistunut ja saanut alani töitä (hiukan paremmin palkattua kuin 10v sitten...)

Eilen

- olin töissä aamuvuorossa ja oli melkoisen raskas päivä, postin tuomat yllätykset piristivät kovasti. =)

- ostin töiden jälkeen paksuhkot neulepuikot (pipon tekemistä varten)

- laitoin kissoille purkillisen kissantonnikalaa maailman eläintenpäivän kunniaksi

Tänään 

- tavoitteena on tehdä jotain työn- ja asunnonhaun eteen (nettihakemuksia lähinnä)

- postitan tekemäni huopahauvan sen uudelle omistajalle

- vietän rauhallista vapaapäivää

Huomenna

- käyn luultavasti kaverin kanssa kahvilla jossain, kuten alustavasti sovittu

- varmaan viimeistään saan pipon kudottua (jos en tänään)

- lisää työ- ja asunnonhakua ja niihin liittyvää järjestelyä


This too shall pass...