Sain vihdoin ja viimein monen viivytyksen jälkeen uuteen kämppään netin. No, parempi myöhään kuin vielä myöhempään ja silleen. Kirjoittelinkin tuossa jo pitkät pätkät päivitystä, vaan tallennusvaiheessa koko rimpsu katosi jonnekin bittiavaruuteen...!! Virheilmoitusta vaan pukkas. Joo, kiitti. Yritänpä vielä sitten.

Jos ihan rehellisiä ollaan, aiemmin julistamani näperrystaukoni loppui jo ennen muuttoa. Addiktio tunki pintaan, eli tuli tunne että hajoan, jos ei ole mitään näperrettävää. Jesh, elämän kriisitilanteessa toiset rynnivät Alkoon, minä riennän ostamaan punaista Huopanen-lankaa ja numeron 8 sukkapuikot =) Olin nimittäin kovasti ihastunut Mewrilin blogista bongaamiini balleriinatossuihin (b-kirjaimen yliannostus tässä lauseessa), ja päätin tehdä itsekin sellaiset. Mallia otin Pikkumyyn ohjeesta. Samalla opiskelin vielä tiimalasikantapään neulomisen Ullan ohjeiden mukaan. Lopputulos näytti sitten tältä (joo, vaaleansiniset varvassukat kruunaavat tyylin...) :



Tämä on juuri tätä käsillä tekemisen iloa - voi sitä riemua, kun sain omin pikku käpälin aikaiseksi jotain näin kaunista =) Näillä olen sitten tanssahdellut ympäri kämppää aivan haltioituneena. Ja se on sitten vielä vain mun ja Joulupukin välinen asia, kuinka monta kerää Huopasta olen viime aikoina shoppaillut, ja millainen tuotantoteho pikku huopatossutehtaassani on ollut - palataan asiaan joulupyhien jälkeen... =)